3 septembrie 2011

Ceva nou

 E toamnă! A plecat vara, odată cu ea și soarele ce adineauri încălzea cu putere pământul nostru drag!




  Așa începeam când eram mic un nou an școlar. De data asta mi-am propus să încep cu niște modificări mici în structura acestui blog și în activitatea mea de blogger. Noul de anul acesta este deschiderea a două pagini ce promit a fi interesante pentru iubitorii de media. „JURNALISM” și „INTERVIURI/REPORTAJE” sunt prospăturile toamnei 2011.
   În cadrul primei pagini voi scrie articole despre jurnalism -  ce învăț eu nou, ce se întâmplă în presă, voi deschide unele secrete ale instituțiilor din țară, voi critica, voi lăuda ceea ce ajung și eu să văd în Media.
   Titlul celei de-a doua este total sugestiv. Aici vor fi postate interviuri realizate de mine, acordate în exclusivitate pentru blogul meu. Eroii lor vor fi persoane active, cu planuri mărețe, persoane care deja au început să evolueze pe un traseu dificil, pe scurt - persoane demne și interesante pentru acest gen al jurnalismului. De asemenea, vor fi postate reportaje realizate de mine, pe diferite subiecte, în diferite locuri, cu diferiți eroi. Am încrederea că totul va ieși destul de bine și activitatea mea va fi în creștere de-a lungul timpului.
   Vouă vă rămâne să fiți alături și să urmăriți, să citiți ceea ce vă place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează