18 decembrie 2011

Pasiunea mea este...

(Discurs preselecție - Oratorul anului „Pasiunea mea este...”)


Bună ziua! Numele meu este Dumitru Jomir și ca toți dintre cei prezenți în această sală, o să vă vorbesc despre pasiunea mea. Nu cred că există vreun om care să nu aibă o pasiune. Mereu va exista ceva care să ne atragă să iubim un anumit lucru, o anumită acțiune. Asta nu se va schimba nici dacă Pământul se va roti invers și nici dacă timpul ar sta în loc. De fapt, atunci când zicem că timpul s-a oprit – trăim o pasiune.

Întotdeauna am căutat să îndrăgesc lucruri complexe, care să mă intrige în fiecare zi și să mă facă să descopăr întruna ceva nou. Pentru mine, pasiunile nu sunt ceva stabil. Stabilitatea nu-mi provoacă plăcere. Din contra, tot ce este dinamic, dar continuă același curs – mă face fericit.

Pasiunea mea – sunt femeile. Nu mă refer la sensul fizic al acestora. Ci anume la puterea lor de a crea armonie și de a inspira bărbații până la acțiuni covârșitoare.
Anume la sensibilitatea de care acestea dau dovadă în momente pline cu încărcături emoționale. Mă refer la complexitatea manierilor pe care le afișează în mod surprinzător. Mă refer la inventivitatea lor cu care te cuceresc inevitabil.

Jucăușe sau serioase. Tinere sau mature. Cunoscute sau necunoscute. Voi avea mereu o dorință aprigă de a mă împrieteni cu ele. Satisfacția care mi-o dă ființa lor întreagă este de neegalat. Sexul frumos a știut întotdeauna să-l domine pe cel puternic. Este un paradox care ascunde căi nebănuite pe care eu vreau să le aflu.

Niciodată nu voi înceta să mă uimesc cât de diferită poate fi o femeie, dar în același timp – atât de comună. De aceea, femeile sunt pasiunea mea. Vă mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează